לקוחות נכבדים,
ברצוני לנצל הזדמנות זו ולהתנצל בפניכם על אי הנוחות שנגרמה לכם בעת פנייתכם אל מוקד השרות ועל הקושי בהשגת השירות בחודש שחלף, חברתנו שואפת למצוינות בשירות ומשקיעה משאבים רבים בתחום זה, שילשנו את מספר הקווים הנכנסים תגברנו משמעותית את מחלקת השירות והארכנו את שעות הפעילות, אך יחד עם כל המאמצים שהושקעו עקב כניסת אלפים רבים של לקוחות למעגל הדיווח האחיד, העומס היה עצום ולצערי זה פגע ברמת השירות ובזמינות.
לסיום, אני יכול להבטיח לכם כי אנו לא שוקטים על השמרים וממשיכים במאמצינו לשפר ולהעניק לכם שרות מקצועי יעיל ואדיב.
בסליחה כנה,
משה חיטלמן, מנכ"ל
|